Post by lisasimpletzlet on Feb 7, 2022 17:14:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointiresurssi ▞▞▞
▞▞▞ Survival on Raft: Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Pidin todella tästä pelistä, mutta ongelma on siinä, kun kaikki on avattu. Peli on voitettu. Kyllä, voit silti rakentaa tavaraa, mutta vaivaudut kun olet ainoa lautalla. Kun olet saavuttanut tason 25, sinun pitäisi pystyä jatkamaan. Kuten löytää uusia haasteita. Ehkä löytää ihmisen. Raskaana oleva nainen, joten hän ei voi auttaa ja syö ruokaa. Tässä vaiheessa ei pitäisi olla vaikeaa saada ruokaa. Edit: kai ne päivittivät ja nyt tavarani on poissa. He eivät kuunnelleet neuvoani, joten he eivät ottaneet huomioon. Tylsää nyt.
se alkaa mukavasti, mutta se ei opeta meitä selkeästi rakentamaan tavaraa. esim. Yhdessä paikassa se käskee laittaa kupin vedenpuhdistimeen ja käyttää ämpäri poimimaan vettä merestä ja laittamaan sinne sitten se vain sanoo, että aseta kuppi vedenpuhdistimen lähelle ja laita lankut. vakavasti mitä se tarkoittaa laittaa lankkuja . Yritin laittaa sitä, mutta se ei anna meidän laittaa lankkuja sinne. Joten hukkaan 2 päivää ajateltiin, että se puhdistaa vettä, mutta ei, mitään ei tapahdu
Tämä peli on huijaus, se on vain metsä ja parempi kopioimaton pelilauta. Jos jotain, yritä etsiä lautaa steamistä, se on hauskaa ja moninpeliä, ja katso metsän intro YouTubesta ja katso itse. Antaisin tälle pelille 0 tähteä, jos voisin luottaa minuun.
Pidän tästä pelistä, mutta aina kun napsautin Tallenna seuraavana päivänä kun pääsin siihen, se ei antanut minun latautua uudelleen, vaan sen sijaan poistin kaiken ja sai minut aloittamaan uuden pelin, se oli erittäin turhauttavaa ja kerran olin todella kaukana siitä ja se juuri kadonnut, ei ollut paras, mutta kaiken kaikkiaan se on erittäin hyvä peli.
Nautin pelistä. Alkaa kuitenkin miettiä, mitä tehdä. Esimerkiksi, ei ole merkkejä riistan lyömisestä, hain tappamisesta, pelastuksesta tai saarelle pääsemisestä..? Mikä on syy jatkaa? Olen antanut merkin soihdupistoolilla, mutta en voi pelastaa.. Jos peliin olisi rakennettu s ok me -vinkkejä tai opetusohjelmia edetessäsi, uskoisin, että se hyödyttäisi pelaajia
Suoraan sanottuna nautin tästä pelistä todella paljon! Grafiikka on niin hienoa, mutta rakastan ajatusta hullun kelluvan rakenteen rakentamisesta lol, hieno peli rehellisesti. Se tekee hyvää työtä myös selviytymisnäkökulman kanssa, se ei ole kuin muut selviytymispelit, joissa ei ole kirjaimellisesti mitään missään ja kuolet vain kroonisesti nälkään.
Minulla ei ole niin paljon kaatumisia tai viiveitä, kun sanon, että se oli peli, jonka löysin ilmaiseksi ja tartuin siihen. Ilmaista peliä varten awsome job poistui seuraavaa päivitystä varten. Hyvä päivitys on, kun syöt tölkit joka kerta, kun hän laittaa haarukan tölkkiin, liha katoaa.
Pelissä on paljon potentiaalia, mutta joitain virheitä olen törmännyt. Yksi on päivittäisten palkkioiden kanssa, kirjaudun sisään joka päivä ja saan kaksi tai kolme päivittäistä palkintoa, minkä jälkeen pääsen takaisin ensimmäiseen päivään. Toinen on se, että kuoreni ja helmeni katoavat jatkuvasti, kun törmään takaisin ensimmäiseen päivään.
Survival & Craft: Multiplayer ማስመሰል qmcf
Se on helppo rakentaa ja etsiä, mutta se pakottaa sinut paastoilemaan liian paljon kerrallaan ja ilmainen tila tuskin toimii, saat vain muutamia asioita sinulla ei ole kaikkea lukitsematta niin kuin pitäisi, joten sinun on maksettava oikeaa rahaa tavaroille, joiden pitäisi olla ilmaisia heti alussa.. siksi sitä kutsutaan ilmaistilaksi. Ymmärrän, että kaupassa on erilainen tila, mutta ilmaisen tilan pitäisi olla helppo ihmisten leikkiä rakentaa mahtavia paikkoja esitelläkseen ja saada ystäviä liittymään pelaa myös kanssasi. plz
Paras lautapeli mitä olen kokeillut. Peliohjaimet tuntuvat hyvältä. Ainoa asia on yrittää vetää varastoasi eri paikkoihin. Se ei aina rekisteröidy ja sitä on yritettävä siirtää vielä 3 kertaa. Muuta kuin lautan rakentaminen ja tarvikkeiden kerääminen. Kuulin, että saaria oli, mutta jos ei ole mitään keinoa rakentaa purjetta tai ohjata, se tekee sen mahdottomaksi. Ilman tarinaa tai tehtävävalikkoa en ole varma mitä tehdä. Rakennettu kajakki ja ankkuri, mutta se tarvitsee rahtikirjan? Myös tasolle pääseminen kestää liian kauan.
se on ok peli, mutta opetusohjelma oli hieman liian pitkä eikä sitä voinut ohittaa, jos tiesit jo mitä tehdä (minulla oli peli ennen, mutta poistin sen joksikin aikaa, joten minun piti käydä opetusohjelma läpi useita kertoja ei ole hauskaa). niin ehkä lisää painike ohittaaksesi sen? anna sitten viisi tähteä
Halusin todella löytää eloonjääneitä tai ehkä tapahtua saaren poikki, ehkä selvittää, kuinka navigoida rakentamassani lautalla. Useimmiten tämä tuntuu tarkoituksettomalta resurssien keräämiseltä.
EDIT: Viimeisin päivitys ei salli tavaroiden siirtämistä pois säilytyslaatikosta kunnolla. Vaatii korjauksen mahdollisimman pian. Olisi hyvä lisätä unohde, jonka jälkeen pystyisi rakentamaan nauloja, teräskeihää jne. Myös päivitettäviä esineitä, kuten verkkoja. Starter saa kiinni 25 % tuotteista, päivitä 50 %:iin jne. Sitten 100 %:n jälkeen salli kaksinkertainen kapasiteetti tai vastaava. Myös pieni vene tavaroiden keräämiseen. Ehkä tukijalkojen muotoilu.
Aloitat siitä, että paljon tavaraa kulkee ohi, mutta ei säilytysjärjestelmää tavaroiden säilyttämiseen. Sitten saat tarpeeksi korkealle säilytysjärjestelmälle ja POOF:lle. Kirjaimellisesti reaaliaikainen tunti menee ostoksille, jolloin käytännöllisesti katsoen nolla tavaraa kelluu sinua kohti... kindve a bummer. Kirjaimellisesti ostin helmiä tylsyydestä vain, että voisin laajentaa lauttani hieman pidemmälle, toivoen lisääväni mahdollisuuksiani satunnaisten esineiden kuteluun, ja olin pettynyt... myös. Lattiat hajoavat vinosti, eikä niitä voida korjata kierrättämällä.
Tämä on todella hyvä peli, pidän siitä, että siellä on leikattu kohtaus, jossa törmäät ja voit tehdä paljon tässä pelissä, mutta ainoa syy miksi laitoin 4 tähden on se, että nyt kun yritän pelata kartallani, se näyttää mustaa näyttö ja kuulen vain veden ja veneen puristavan. Se saattaa olla häiriö puhelimessani, se voi olla vain peli, jota en tiedä.
Toistan päivitettyä versiota ja se meni pieleen. Menin Joulupukin saarelle ja kun tulin takaisin, lauttani oli poissa... Kelluin vain vedessä yrittäessäni uida pois haista, mutta se söi minut jatkuvasti! Kuolin jatkuvasti ja se antoi minulle mahdollisuuden pitää tavarani ja elpyä. Lyöisin sitä edelleen, mutta päädyin silti veteen! Olin 22 päivää sisällä. Poistan tämän pelin.. miksi vain 25 max? Lisää tasoja ja korjaa häiriö.
Lopulta tajusin, että sinun täytyy heiluttaa kauppiaalle saadaksesi hänet luoksesi. Viljele ja myy perunoita, niin olet huipputasolla rahatonnilla. "Rahtikirjat" ovat koordinaatteja, jotka saat saaren skannerista. Se on joka kerta samat muutamat saaret, etkä voi vapaasti vaeltaa kajakilla hakemaan tavaroita. Kaiken kaikkiaan peli oli aivan liian helppo ja yksinkertainen, kun keksit kuinka sitä pelataan.
Pidin tästä pelistä ehdottomasti. Pelasin sitä kuin joka päivä ja olin niin innoissani saari- ja kajakkipäivityksestä. Mutta en ole kovin iloinen pentagrammeista ja hauskoista pulmapeleistä, joita sinun "täytyy tehdä" saarten laatikoille. Tai jopa uhripöytä tässä asiassa. En tiedä miksi se on edes tarpeellista. Halusin vain julkaista sen, jotta muut tietävät. Serfacella se on loistava peli...mutta kun seikkailee enemmän, siellä on piilotettuja juttuja, joilla ei ole mitään tekemistä "Survival On Raftin" kanssa.
Survival & Craft: Multiplayer Simulyatorlar evlf
Ylikuumeneminen. Suurin ongelma oli ylikuumeneminen viiden minuutin peliajan jälkeen. Animaatiot ovat häiritseviä, pelit jäätyvät toisinaan, ja vihaan esineiden lukituksen avausjärjestelmää. En tarvitse seiniä, ovia, ikkunoita, tarvitsen vain säilytystilan ja paremman tavan kerätä resursseja. SITTEN voin murehtia talon rakentamista lautalle. Siihen asti tällaiset ominaisuudet ovat melko hyödyttömiä.
Rakastan peliä! Täysin koukussa. Mutta ongelmani ovat se, että et voi siirtää sijoitettuja esineitä ja välit ja napsahtaminen paikalleen on outoa... Vaatii asioiden tuhoamisen uudelleen rakentamiseen, jotta ympärillä ei olisi satunnaista tavaraa, mutta peli on hauskaa! Elossa pysyminen on varmasti jännää. 👍 Ja jonkinlainen indikaattori hain sijainnista olisi mahtavaa! Osta aika, jolloin löydät hänet, se on aina liian myöhäistä. Kiitos!
Peli on hauskaa, mutta 30 minuutin pelin jälkeen pelissä ei ole enää mitään järkeä. Ajelet vain meressä keräämässä tavaroita. Et voi mennä minne haluat, eikä sinulla ole tavoitteita, joita sinun on tehtävä tai suoritettava. Rakenna lautta, jotta et tee sillä tai päällä mitään, paitsi pyörittele peukaloitasi ja et tee mitään. Hai on tylsää. Pelissä on upea grafiikka.
4 tähteä, koska peli on loistava. Mutta ei 5 tähteä, koska on mahtavaa tulla takaisin ja nähdä ankkureita, kajakkeja, kauppiaita koskevat päivitykset ja kutsua muita. Mutta kutsu on rikki ja ei toimi tai ei toimi kunnolla kaikissa tapauksissa. Korjaa se ja antaisin tämän mielelläni 5 tähden.
Peli oli hyvä, kunnes he riisuivat minulta kyvyn rakentaa asioita, joita minulla jo on! Minulla on portaat ja suodattimet, jotta pääsen piirustusvalikkoon ja näen, etten ole tarpeeksi korkea niitä varten? Miten pääsen edes tasolle? :/
Todella siisti selviytymis-/rakennuspeli. Minulla on muutama ehdotus, koska tästä pelistä tuntuu puuttuvan selviytymismekaniikkaa. 1. Kalastus on liian helppoa ja voit saada loputtomasti ruokaa. 2. Toinen selviytymismekaniikka voisi olla yöaikojen osuessa pelaajalle voi tulla kylmä ja sinun täytyy rakentaa tulipalo tai jotain sellaista. 3. Pelaaja väsyy hetken kuluttua, joten joskus joutuu nukkumaan yöllä, tämä voi myös auttaa lämmössä 4. sumu voisi olla parempi. Peli olisi paljon parempi!
Todennäköisesti poistetaan. Pelannut tunnin verran. Olen loppunut vedestä. Ei tapaa lisätä lankkuja vedenpuhdistimeen, joten aion kuolla. Voin vain kalastaa ja koukkua, eikä se ole myöskään jumalallinen kalastuspeli.
Peli oli aluksi hauskaa, mutta tylsää. Pääsin tasolle 25 ja ajattelin, että lippua oli tarkoitus käyttää keinona ilmoittaa apua. Sen sijaan se oli ontuva priraattilippu, jossa ei ole mitään järkeä. Se, että olet jumissa meressä ja kerää resursseja, ei tee sinusta merirosvoa. Lisäksi flair-aseella olisi pitänyt käyttää merkinantoapua, mutta sen sijaan se sai vain harvinaisia resursseja. Tiedän, että se on vain peliä, mutta olin pettynyt logiikan puutteeseen.
Mahtava peli
kalastus on vaikeaa eikä ruokaa saa muuten mut muuten hyvä😁
Toistaiseksi olen hieman hidas ymmärtänyt, kuinka saan suoritettua tehtäväni. En ymmärrä, että keihäs on liian lyhyt. En ole varma, mitkä renkaat ovat kalojen ympärillä, en ole ymmärtänyt, miksi tarvitsen hyppypainiketta. Ja toivon, että kun valmistamme ruokaa, se antaisi meille paljon enemmän, jotta voimme rakentaa. Malmia kuin 1 tai 2 kappaletta kerrallaan ennen kuin kalastat uudelleen 5 minuuttia. Mutta pidän sinut ajan tasalla
Aloitin juuri enkä voi lisätä lankkuja mihinkään. Ihan kuin se ei olisi mahdollista! Toivon, että tämä on vain virhe, mutta tämä on korjattava, ja haluaisin, jos saisit useamman kuin yhden tuotteen koukulla. Nämä molemmat on tehtävä ennen kuin annan tälle 5 tähden luokituksen.
Upea konsepti, edelleen erittäin buginen. Pelin kanssa oli paljon ongelmia, joita katselin alussa, mutta kuukauden pelin jälkeen ja varastoni menettämisen jälkeen 3 kertaa kesken pelaamisen, pelin jatkaminen tuntui turhalta, kun tämä häiriö pysäytti edistymiseni. Toivottavasti asennat uudelleen joku päivä tulevaisuudessa.
Katselin, kun romu sai 9/10, eikä se kasvaisi enempää. Heittäisin koukun ulos saadakseni romua tynnyreistä ja laatikoista. Se näyttäisi esineessä romua, kun se tuodaan esiin. Tarkastin sitten varastoni ja näin sen edelleen lukevan 9. Tämä pysyi sellaisena 3 yrityksen jälkeen saada lisää romua ja joka kerta alkaen klo 9.
Saaret ovat niin vikoja, että peli jäätyy todella pahasti ja puhelimen uudelleenkäynnistys on ainoa tapa korjata se.
Paras peli ikinä
Rakastan peliä, mutta siinä on huono häiriö, jossa sinun täytyy "klikata" ja pitää kohdetta painettuna useita sekunteja, ennen kuin voit siirtää sen toiseen paikkaan, mikä vaikeuttaa kaiken muun pelin perässä pysymistä. Se ei ole kauhea häiriö, mutta se tekee pelistä paljon vähemmän nautittavaa. Muuten se on kuitenkin loistava peli. Jos tämä virhe korjataan pian, päivitän arvosteluni todennäköisesti 4 tähdeksi.
Liian tylsää, sinun on noustava tasoa saadaksesi asioita, jotka tekevät pelistä todella nautinnollisen, ja tasojen nostaminen kestää liian kauan ja on liian vaikeaa, älä lataa liian hitaasti ja kestää ikuisuuden tehdä mitään, et edes saa verkkoja tasolle 8 asti, jopa tasolle 2 asti, sinulla on kaikki tarvittavat tavarat sellaisen tekemiseen
Annan sille 5 tähden arvosanan, koska se on kaikkien aikojen paras peli ja tehtävä on liian pelastettu valtamerestä, sinun on selviydyttävä, kunnes saat soihduase, ja sitten säästää soihdut, kunnes näet helikopterin 🚁 tai lentokoneen ✈️ sitten käytä soihdutinta ampuaksesi soihdut ilmaan saadaksesi lentokoneen pelastettua. Pidän myös tästä pelistä, koska siinä on luovuutta ja selviytymistä.
Tämä peli oli kauhea. Ensinnäkin, et voi keinua veden alla etkä voi liikkua, koska siellä ei ole purjeita tai moottoreita. hai on niin vilkas ja ui lautani läpi ja tappoi minut. Älä asenna
Tosi aidon näköinen siis kun lataa pc:lle
En aio valehdella, poistin tämän pelin alun perin hetken sen jälkeen, kun olin pelannut sillä muutaman minuutin. Pelissä on vähän tai ei ollenkaan opetusohjelmaa, ei vinkkejä, ei etenevää tarinaa tai tehtäviä, ja se tuntui melko turhalta. Päätin kuitenkin antaa sille toisen mahdollisuuden, ja kirjauduin sisään yli 4 tuntia yrittäessäni edetä niin paljon kuin pystyin. Mutta törmäsin muutamaan bugiin, jotka tekivät ponnisteluistani turhalta. Taskulamput eivät toimi ja pelin päivityksen jälkeen siitä tuli viive. Tässä vaiheessa ei mikään estä minua pelaamasta.
Tosi tuleenittävö peli kun se hai tuli niin en tehnyt muuta kuin seisoin ase käjessä.🤣
Peli on hyvä, mutta iso ongelma on se, että se tyhjensi puhelimeni ja tablettini akut erittäin nopeasti ja kuumensi ne hyvin, ja nyt ne menettävät latausta nopeammin jopa pelien poistamisen jälkeen laitteiltani. Ole hyvä ja korjaa tämä ongelma!!
Ok
ei tallena
Touchgrind Skate 2 กีฬา azz
Survival on Raft: Multiplayer Simulyasiya grgm
kaiken kaikkiaan peli on todella hyvä grafiikka on siistiä, mutta en tiedä vielä kaikkea pelistä, mutta minulla on suuria toiveita sen suhteen, jos päivityksiä tulee lisää, yksi asia, joka minun on sanottava, on se, että aina kun siirryt esineisiin, joita sinulla oli vetää ja pudottaa niitä, mikä on todella vaikeaa, koska en tiedä, se on ollut kovin turhauttavaa, joten voitko todella korjata sen, koska se on todella, en todellakaan pidä siitä, koska tiedät, koska jos et voi vetää ja pudottaa sitä tavaroita ei voi pinota tai järjestää 🌺
Varoitus ! Tämä peli menettää mielesi, saa sinut tuntemaan mitä kanssasi tapahtuu, ja syynä on altistuminen jatkuvalle merisairaudelle. . Pelasin sitä ja totuin siihen ja rakensin suuren linnan, mutta melkein menetin mieleni kuin hullu, joka vaelsi kaduilla tietämättä mitä tehdä!!
Pidän siitä, kuinka voit pelata ystävien kanssa, mutta minulla on latausongelma peliin pääsemisessä. Se pysyy päällä 90% ja pysähtyy sitten. Korjaa tämä ja suosittelen antamaan tälle paikalle korkeamman arvosanan.
Se on hyvää ✌️