Post by lisasimpletzlet on Feb 7, 2022 17:35:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ädelstenar som genererar fuskkod ▞▞▞
▞▞▞ Ice Skating Ballerina 2022 version ▞▞▞
Ice Skating Ballerina როლური თამაშები fnbt
Spelet är så inspirerande att även jag gick till isrankan
Jag gillar verkligen det här spelet. Jag gillar att du kan välja ut dina kläder och det är riktigt roligt. Så jag gillar det verkligen och jag hoppas bara att de andra som spelar det här spelet får samma resultat.
Jag älskar det här spelet men några av danspassen är låsta, vänligen lås upp danspassen
Jigsaw Puzzles - puzzle games እንቆቅልሽ icf
Hemskt spel när jag laddade ner den här appen hade tjejen korta byxor väldigt korta och kort väldigt kort t-shirt 🙈🙈🙈🙈.Även om jag vill låsa upp allt jag säger för pengar och ingen låt är snygg är allt så dåligt😡😡😡👎👎 😒
Bea
Nästan alla saker där är låsta och det såg tråkigt ut utan dem snälla hur kan jag låsa upp dem😪😪😪
bajskorvsmänniskor😎
det här spelet har några annonser som är olämpliga för små barn, detta kommer att rapporteras
Jag hatar de jävla annonserna. Jag är ledsen för att jag svor men jag hatar annonserna även när jag stänger av wifi. Dessutom är det coolt
Braaaaaaa
Ice Skating Ballerina Role Playing fyhk
Väldigt bra att spela när man sitter i till exempel bilen en längre stund
Ice Skating Ballerina Lakon Peranan ucrq
Jag är okej men en tid hänger mobilen så bara det här spelet är ok men alla sminkkläder är snygga 🙎👏👏
Ice Skating Ballerina Role Playing fyhk
Älskar den här appen, den här appen har smink, klänningar, frisyr och mer som vi bara måste titta på för många tillägg det är allt. och vi måste också låsa upp saker genom att betala pengar.
Bast!!!!!!!!!!!
Detta spel är väldigt kul
Väldigt eftersläpande!🙂 Det är så långsamtwww!🐌🐌🐌 Men det är bra med kläderna allt utom det släpar!!!!!! 3 stjärnor förbättrar bara spelen först!
Det är ok, jag antar att det inte är något speciellt eller mycket annorlunda än de andra tabtales-spelen. Ett meh spel.
Det är fantastiskt. Du måste bara köpa fler saker och många tillägg
Älskar spelet. Waaaayyyyy för många annonser.
Jag gillar verkligen det här spelet......men det har tre problem.....du måste betala för danserna och kläderna 1...det har för många annonser efter varje omgång, inte varje omgång utan ibland 2.. ..du måste betala spa- och fotobutiken och sådär 3...du.. behöver.. ..sätta..uppdatera! Okej. Hejdå! Jag hoppas att det här spelet kommer att ha uppdateringar.
Ice Skating Ballerina Lakon Peranan ucrq
Kan du snälla välja att vi kan välja kille eller tjej som blir roligare tack
Alltihop
Jättebra
Bra spel men det som suger är att nästan allt är låst, så jag avinstallerade det, så ledsen för det.
22222222222222222222222222222222222222222222 22222222222222222222222😐😐😐😐😐😎😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
Det är bra men de flesta föremålen är låsta. Bättre att uppdatera detta.
Hittills är spelet utmärkt och jag gillar att du kan låsa upp objekt efter eget val när du tittar på en video
Jag kan inte komma åt spa och sjukhus som gör dem tillgängliga utan att betala riktiga pengar det är riktigt irriterande😡😡😡
Jag börjar bara spela... För nu är det bra att gissa. Men varför i helvete ligger bredvid klänningen, jag kan inte använda smink och nagelmakeover. Den är så frustrerad!
Det är ett riktigt bra spel och jag gillar det verkligen. Ja, det är ett riktigt bra spel och det skulle jag men du måste mörka skaffa skate ring maten som är riktigt cool men Whip och Nae Nae gör det men det är verkligen spelet
Hemskt spel, du måste betala pengar för nästan ALLT i spelet
Jag vet inte hur det är med dig men jag har inte tid att gå igenom nästan minutlånga tillägg var tionde sekund...!!!
först när jag öppnade den här appen kom det bara coco play och det fastnade för att jag väntade länge men det visar inte någon annan sak
Älskar att spelet är roligt och jag har allt ledigt efter att ha sett annonser
Mycket glitchy och ganska många annonser.
Det är bästa
Jag var trevlig att ladda ner men när jag väljer utklädningsalternativ fryser det ofta och jag kan inte klä upp min ballerina. Pls fixa detta.
😍
Det här spelet är fantastiskt jag har så roligt wow coolt ni måste prova det här spelet det är väldigt trevligt även om inte alla platser är upplåsta det är fortfarande roligt
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET DET ÄR ROLIGT MED ELLER UTAN PENGAR (jag säger att jag köper allt i det här spelet! Om du är uttråkad och du går någon annanstans och du inte har internet så spela det här spelet tack för att du gjorde det här spelet, jag uppskattar verkligen din jobb fortsätt!
det här spelet är inte så mycket också trevligt vissa nivåer och saker är upplåsta som tror att jag inte gillar detta coco-spel
Jag älskar det här spelet men det är ganska FULLLLL av annonser och det är ganska irriterande
Spelet är så coolt men det finns för många annonser och nästan alla kläder är låsta. Men också nästan alla platser är låsta och man måste köpa platserna . men annars är spelet verkligen riktigt riktigt coolt.
super
Tillägg är så irriterande där varje minut eller mer!! Men det är ett väldigt bra spel så snälla sortera det òùt@
Det är försök att vara ärlig, du skulle behöva vänta tills du får två olika nivåer tills du kan få någon annan att dansa med då skulle avslutningen vara som att behöva se en annons men då skulle det kosta det är ett riktigt trash-spel jag inte rekommenderar laddar ner det och de måste fixa det nu och personen du dansade med som är i princip inte på riktigt och han var konstig. Jag brukade spela det här när jag var yngre men jag gillar inte nu och du kunde inte ens göra något
det här spelet fungerar inte eller laddas inte för mig Jag gjorde allt för att försöka få det på det installeras inte Jag kommer att säga nej för varje svar. Nästa gång ska jag försöka få den på Coco Play-appen, fortsätt
Jag gillar det men kan du låsa upp fler saker. Liksom flyttar spa och butik, klinik.
Det är ett trevligt spel. Men jag har ett stort problem. Problemet är att jag bara måste ge bort något till mina partners. Om jag inte ger dem något kommer de att avvisa mitt danserbjudande. Och när jag ger något i present låser det begåvade iteamet i 4-5 timmar. Det är synd. Bara därför gav jag det här spelet 3 stjärnor. Se till att systemet så här jag inte behöver ge dem något i present. Och de största nedslående sakerna är inom 1 minut efter att jag har ge bort dem. Och det finns få föremål för present. Men det kommer att vara låst.
Det är riktigt roligt men det finns många tillägg